Politica de confidențialitate

SC Gealco Grup SRL garanteaza confidentialitatea datelor personale. Datele personale introduse de catre cumparator vor fi folosite numai in scopul declarat al acestui site, acela de comercializare. Comerciantul poate colecta date cu caracter personal prin intermediul site-ului doar cu acordul cumparatorului si numai daca le furnizeaza in mod voluntar. Cumparatorul este de acord sa primeasca informatii prin intermediul adresei de e-mail sau a numarului de telefon despre produsele si ofertele existente pe site. Comerciantul poate colecta si date anonime rezultate in urma navigarii cumparatorului pe site. Aceste date sunt transmise in mod involuntar de cumparator in urma accesarii anumitor pagini.

SC Gealco Grup SRL nu vinde, nu ofera, nu face schimb de adrese de e-mail obtinute prin intermediul acestui site, nu divulga adresa dumneavoastra de e-mail altor persoane care acceseaza paginile acestui site.

CONDITII LEGALE

Acest site functioneaza conform tuturor prevederilor legale ale Statului Roman. Daca una sau mai multe prevederi ale prezentelor termeni si conditii sunt in conflict cu oricare cerinta legal aplicabila, acestea nu vor fi aplicate si partile se vor stradui impreuna sa convina asupra unor noi prevederi care sa respecte spiritul prevederilor initiale. Partile vor fi considerate contractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte. Termenii si Conditiile din acest contract inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Cumparator si Comerciant, referitoare la subiectul prezentului contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.

FORTA MAJORA

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de situatie este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

LITIGII

Orice conflict aparut intre Comerciant si Cumparator se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila prin intelegere intre cele doua parti. In cazul in care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale.

Politica de Confidențialitate

Angajamentul nostru privind confidențialitatea și protecția datelor dumneavoastră

SC Gealco Grup SRL, proprietar al Dekoration.ro, vă asigură de confidențialitatea și securitatea datelor cu caracter personal prin măsuri organizatorice și tehnice, în contextul cadrului legislativ conform Regulamentului General privind Protecția Datelor (RGDP) (UE) 2016/679 privind Protecția Datelor Personale. Dacă informațiile de mai jos nu răspund la întrebările dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați utilizând datele din pagina de Contact.

Operatorul se obligă să respecte drepturile utilizatorului conferite de legislația în vigoare și de Regulamentul (RGDP) (UE) 2016/679, iar la cererea utilizatorului scrisă la adresa contact@dekoration.ro se obligă: să confirme dacă prelucrează sau nu datele personale, în mod gratuit, pentru o solicitare pe an; să rectifice, actualizeze, blocheze, șteargă sau transforme în date anonime, în mod gratuit, datele a căror prelucrare nu este conformă dispozițiilor legislației în vigoare și Regulamentului (RGDP) (UE) 2016/679 privind Protecția Datelor Personale cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date; să înceteze prelucrarea datelor tale personale.

Informațiile prelucrate ale datelor personale sunt: nume și prenume, adresa de e-mail, numărul de telefon/fax/mobil, adresa (domiciliu / reședință sau de livrare) și alte date tehnice.

Ne rezervăm dreptul să stocăm informațiile clienților: nume și prenume, adresă, email, telefon, produse comandate etc. pe termen nedefinit.

Garantăm confidențialitatea datelor: nu vom furniza nicio informație (nume, adrese, comenzi etc.) la terțe părți.

Completând formularul de comandă, utilizatorul își dă acordul necondiționat de a fi înregistrat în baza de date Gealco Grup SRL.

Scopul prelucrării datelor constă în informarea consumatorilor și potențialilor consumatori asupra serviciilor oferite prin e-mail, SMS, poștă, curierat sau alte mijloace de comunicare, despre acțiunile desfășurate în viitor de Gealco Grup SRL și realizarea de rapoarte statistice cu privire la consumatorii produselor și serviciilor comercializate de către Gealco Grup SRL sau de către partenerii săi.

Refuzul furnizării datelor personale determină imposibilitatea onorării rezervărilor și comenzilor.

Datele personale ale clienților vor putea fi transmise autorităților în drept să verifice legitimitatea tranzacțiilor comerciale sau altor autorități în drept să efectueze verificări justificate în baza legii, doar dacă acest lucru va fi solicitat și în conformitate cu legislația în vigoare.

Gealco Grup SRL nu solicită Utilizatorilor/Clienților săi prin niciun mijloc de comunicare (telefon, e-mail etc.) informații confidențiale, date despre conturi bancare sau parole personale. În cazul în care Utilizatorul/Clientul divulgă informațiile personale unor terți, acesta poartă întreaga responsabilitate pentru acțiunile sale, iar Gealco Grup SRL nu este răspunzătoare pentru niciun fel de prejudiciu conform legislației în vigoare.

CINE SUNTEM

Proprietarul website-ului www.dekoration.ro este SC Gealco Grup SRL, înregistrată la Registrul Comerțului sub numarul J32/731/2009, Cod de Înregistrare Fiscală RO 25970011, cu sediul social în Sibiu, jud. Sibiu, str. Jina, nr. 12, Romania.

Ne puteți contacta oricând astfel:

  • telefonic la nr. 0740 80 45 70 intre orele 09:00-17:00
  • prin e-mail la adresa office@dekoration.ro
  • la unul din punctele de lucru ale comerciantului, prezentate in pagina de contact.

Gealco Grup SRL a numit un Responsabil cu Protecția Datelor Personale. Pentru orice întrebări sau nelămuriri legate de prezenta Politică, de modul în care Gealco Grup SRL prelucrează datele dumneavoastră sau drepturile dumneavoastră, ne puteți contacta la adresa de e-mail office@dekoration.ro sau la adresa poștală din str. Jina, nr. 12, Sibiu, România.

CE DATE PERSONALE COLECTĂM ȘI DE CE LE COLECTĂM

Vom folosi datele dumneavoastră doar pentru a va îmbunătăți experiența de navigare și descoperire a produselor noastre. În funcție de tipul datelor cu caracter personal solicitate, acestea sunt folosite diferit. În textele următoare regăsiți explicații detaliate, în care vă explicăm de ce vă solicităm anumite date și ce anume facem cu acestea.

Nume și informații de contact
Cum folosim numele și informațiile de contact De ce?
Pentru a putea procesa comenzile plasate de dumneavoastră pe site-urile noastre Trebuie să ne furnizați aceste informații pentru a putea să executăm contractul de vânzare la distanță (așa se numește comanda online în termeni juridici): este imposibil să vă procesăm comanda și să vă emitem factura dacă nu știm cum vă numiți, care sunt datele dumneavoastră de facturare și livrare sau adresa de e-mail pe care să o asociem accesului dumneavoastră.
Pentru a vă putea expedia mesaje de tip text cu detalii despre statusul comenzii dumneavoastră. Trebuie să facem acest lucru pentru a executa corect contractul încheiat la distanță cu dumneavoastră: ca să știți exact când a fost confirmată comanda.
Pentru a vă trimite informații prin e-mail, SMS sau curier cu privire la articolele, noutățile sau serviciile adăugate recent în oferta noastră. Pentru a vă ține la curent cu activitatea noastră. Trimitem doar informații pentru care am primit acceptul dumneavoastră.
Prevenirea fraudelor și detectarea acestora. Pentru a preveni și detecta fraudele care vă vizează atât pe dumneavoastră, cât și pe noi: cazuri nefericite, însă este absolut necesar.
Pentru a putea vizualiza ofertele noastre în timp ce navigați pe internet. Pentru a putea vedea ultimele noutăți și promoții adăugate în oferta noastră comercială.
Pentru a fi la curent cu preferințele dumneavoastră și ale altor clienți. Pentru a vă oferi exact lucrurile pe care le așteptați și pentru a fi cu un pas înaintea competiției.
Data nașterii
Cum folosim data nașterii De ce?
Pentru a preveni și detecta fraudele.Pentru a vă face surprize, ocazional: vă trimitem o felicitare sau un voucher de reducere. Pentru a preveni și detecta fraudele care vă vizează atât pe dumneavoastră, cât și pe noi: cazuri nefericite, însă este absolut necesar.
Genul: Doamna/ Domnul
Cum folosim informația privind genul De ce?
Pentru a ne putea adresa corect și a vă indica produsele care vi se adresează. Pentru a vă indica produsele care vi se adresează (din punct de vedere al conținutului).
Informații cu privire la modalitatea de plată
Cum folosim informațiile cu privire la modalitatea de plată De ce?
Procesatorul nostru de plăți online este EuPlatesc.ro. Site-urile noastre vă direcționează către platforma procesatorului în cazul în care ați optat pentru modalitatea de plată online a rezervării. Noi nu reținem, nici nu procesăm informațiile oferite în procedura de plata online: numărul cardului, CVV-ul. Pentru a onora contractul la distanță încheiat cu dumneavoastră.
Pentru a preveni și detecta fraudele Pentru a preveni și detecta fraudele care vă vizează atât pe dumneavoastră, cât și pe noi: cazuri nefericite, însă este absolut necesar.
Istoricul cererilor dumneavoastra

Păstrăm exact ceea ce ne-ați cerut. De exemplu: la telefon sau pe canalele social media.

Cum folosim istoricul cererilor dumneavoastră De ce?
Pentru a putea soluționa cererile dumneavoastră și a vă oferi suport. Trebuie sa păstrăm istoricul cererilor pentru a putea onora contractul încheiat cu dumneavoastră și a vă oferi cel mai bun customer support.
Pentru a face training cu angajații noștri Astfel încât, atunci când ne contactați ca să primiți suportul pe care îl așteptați, angajații noștri să soluționeze cererile dumneavoastră în cel mai operativ mod posibil.
Istoricul de cumpărături și al produselor salvate în coș

Ceea ce ați cumpărat sau rezervat și ce ați păstrat în coș pentru o achiziție viitoare sau pentru comparație

Cum folosim istoricul de cumpărături și al produselor salvate în coș De ce?
Pentru a vă putea vinde produsele adăugate în coș Pentru a putea executa contractul încheiat cu dumneavoastră: dacă nu puteți adăuga în coș produse, nu le puteți cumpăra.
Pentru a putea oferi suport și a putea procesa retururile. Pentru a putea onora contractul încheiat cu dumneavoastră.
Pentru a afla preferințele dumneavoastră și ale altor clienți. Pentru a ne asigura că vă oferim exact ceea ce doriți și pentru a fi mereu cu un pas înaintea competiției.
Informații despre telefonul sau laptopul dumneavoastră și modalitatea în care folosiți site-urile noastre: adresa IP, tipul dispozitivului electronic și istoricul de browsing
Cum folosim informațiile despre telefonul, laptopul dumneavoastră și modalitatea în care folosiți site-urile noastre De ce?
Pentru a ne îmbunătăți constant site-urile. Pentru a vă putea oferi cea mai bună experiență de cumpărături.
Pentru a ne proteja site-urile Pentru a preveni și detecta tentativele de fraudă săvârșite cu privire la dumneavoastră și la compania noastră. Pentru a ne îndeplini obligațiile legale de a vă proteja datele cu caracter personal.
Răspunsurile la chestionare, concursuri sau promoții
Cum folosim răspunsurile la tombole, concursuri sau promoții De ce?
Pentru a organiza tombola, concursul sau promoția, conform regulamentului public. Pentru a ne asigura că ne respectam obligațiile asumate față de dvs. Dacă nu putem folosi răspunsurile dvs., nu putem desemna câștigătorii.

Nu sunteți obligat(ă) să ne furnizați datele dumneavoastră cu caracter personal, însă dacă nu faceți acest lucru nu veți putea cumpăra direct de pe site-urile noastre și este posibil să nu beneficiați de cea mai bună experiență online. Este exclusiv decizia dumneavoastră și o respectăm.

Vă asigurăm că anonimizăm și agregăm informațiile dumneavoastră cu caracter personal (ca să nu puteți fi identificat/ă) și le folosim pentru a testa sistemele IT pe care le utilizăm, pentru a îmbunătăți experiența oferită de site-urile noastre și pentru a dezvolta noi produse și alte servicii conexe.

CE DATE COLECTĂM CU AJUTORUL COOKIE-URILOR DIN SITE-URILE NOASTRE

Setam cookie-uri pe calculatorul dumneavoastră pentru:

  • a reține dacă sunteți logat în contul dumneavoastră din site
  • a reține dacă sunteți vizitator nou sau recurent și ce pagini ați vizitat în site
  • a reține dacă v-am afișat opțiunea de a va abona la newsletterele noastre
MAI MULTE DESPRE COOKIE-URI

Dacă lăsați un comentariu pe situl nostru, puteți opta pentru salvarea în cookie-uri a numelui, adresei de email și sitului dumneavoastră web. Acestea sunt pentru confortul dumneavoastră , astfel nu mai trebuie să le completați din nou când lăsați un alt comentariu. Aceste cookie-uri vor fi valabile un an.

Dacă aveți un cont și vă autentificați în acest sit, vom seta un cookie temporar pentru a determina dacă navigatorul dumneavoastră acceptă cookie-uri. Acest cookie nu conține date personale și este eliminat când închideți navigatorul.

Când vă autentificați, vom seta și câteva cookie-uri pentru a vă salva informațiile de autentificare și opțiunile de afișare pe ecran. Cookie-urile de autentificare sunt păstrate două zile, iar cele pentru opțiuni de afișare pe ecran sunt păstrate un an. Dacă selectați „Ține-mă minte”, cookie-urile dumneavoastră de autentificare vor fi păstrate două săptămâni. Dacă vă dezautentificați din cont, cookie-urile de autentificare vor fi eliminate.

CONȚINUT ÎNGLOBAT DE PE ALTE WEBSITE-URI

Paginile din acest website pot include conținut înglobat (de exemplu, video-uri, imagini, articole etc.). Conținutul înglobat de pe alte website-uri se comporta exact la fel ca și cum vizitatorii au vizualizat un alt website.

Aceste website-uri pot să colecteze date despre dumneavoastră, să folosească cookie-uri, să înglobeze urmărirea suplimentară a terților și să vă monitorizeze interacțiunea cu conținutul înglobat, inclusiv să vă urmărească interacțiunea cu conținutul înglobat dacă aveți un cont și sunteți autentificat în acel website-uri.

CÂT TIMP VĂ PĂSTRĂM DATELE

Vom păstra informațiile cu caracter personal furnizate de către dumneavoastră cât timp aveți cont pe site-urile noastre, pentru timpul necesar onorării rezervărilor și comenzilor plasate de dumneavoastră sau, în cazul în care contactați departamentul relații cu clienții, pentru intervalul necesar procesării cererilor dumneavoastră.

Dacă ați completat formularul de confirmare consimțământ trimis pe e-mail, vă informăm că păstrăm informațiile oferite pentru o perioadă nedeterminată.

Datele care sunt solicitate de către autoritățile române pot fi păstrate, pentru respectarea obligațiilor legale în relație cu compania noastră, chiar dacă contul dumneavoastră de utilizator a fost închis.

Dacă lăsați un comentariu, comentariul și metadatele lui sunt păstrate pe o perioadă nedeterminată. Așa putem recunoaște și aproba automat toate comentariile următoare în loc să le ținem într-o coadă pentru moderare.

Pentru utilizatorii (dacă există) care se înregistrează pe situl nostru web, stocăm și informațiile personale pe care le furnizează în profilul lor de utilizator. Toți utilizatorii își pot vedea, edita sau șterge informațiile personale oricând (dar nu își pot schimba numele de utilizator). De asemenea, administratorii website-ului pot vedea și edita aceste informații.

CE DREPTURI AVEȚI ASUPRA DATELOR DUMNEAVOASTRĂ

Conform noului Regulament pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal, aveți următoarele drepturi:

Dreptul de a fi informat cu privire la modalitatea în care datele dumneavoastră cu caracter personal sunt utilizate (cum ar fi această pagină).

Dreptul de a accesa datele personale pe care le avem despre dumneavoastră.

Dreptul de a solicita corectarea informațiilor eronate pe care le avem despre dumneavoastră.

Dreptul de a solicita ștergerea datelor dumneavoastră, de a înceta procesarea sau colectarea datelor cu caracter personal, în anumite circumstanțe.

Dreptul de a opri comunicările de marketing prin newsletter (lucru pe care îl puteți face folosind opțiunea de dezabonare, afișată în footerul fiecărui mail de acest tip, precum și pagina dedicată dezabonării din site-urile noastre) sau prin telefon (îl puteți face contactându-ne la datele de contact menționate mai jos).

Dreptul de a solicita transferul sau portarea datelor către dumneavoastră sau un alt furnizor de servicii.

Dreptul de a semnala autorităților încălcarea drepturilor prevăzute de catre Noul Regulament pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal – autoritatea de reglementare în Romania este: Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (http://www.dataprotection.ro/)

Practic, dacă aveți un cont sau ați lăsat comentarii pe acest website, puteți cere să primiți un fișier de export cu datele personale pe care le deținem despre dumneavoastră, inclusiv toate datele pe care ni le-ați furnizat. De asemenea, ne puteți cere să ștergem toate datele personale pe care le deținem despre dumneavoastră. Acestea nu includ toate datele pe care suntem obligați să le păstrăm în scopuri administrative, juridice sau de securitate.

Comentariile vizitatorilor pot fi verificate printr-un serviciu automat de detectare a spamului.

MESAJE DE MARKETING

Dacă ne-ați confirmat acordul, este posibil să vă trimitem mesaje de marketing prin e-mail, SMS, telefon sau cataloage și exemplare de lectură prin curier, pentru a ne asigura că dorințele dumneavoastră sunt respectate și sunteți la curent cu toate noutățile și ofertele noastre.

Cum puteți opri recepționarea mesajelor de marketing din partea noastră:

  • contactând echipa noastră de asistență clienți prin formularul din pagina de contact;
  • trimițând un e-mail la adresa office@dekoration.ro, precizând cerințele dumneavoastră;
  • folosind opțiunea de dezabonare prezentă în footerul fiecărui newsletter.

Vă rugăm să țineți cont de faptul că este posibil ca cererile dumneavoastră să fie procesate în câteva zile.

Faptul că ați optat să nu mai recepționați mesaje de marketing nu afectează celelalte comunicări cu noi: mailurile de confirmare pentru comenzile plasate, abonarea la alerte de disponibitate ale produselor.